Zdjęcie blokady iCloud z działającego telefonu

Zdjęcie blokady iCloud z działającego telefonu

Kup tutaj
Usługa dostępna jest tylko i wyłącznie dla telefonów powiązanych z kontem iCloud, ale z możliwym dostępem do menu/ustawień telefonu. Telefon nie może być również zabezpieczony kodem (PassCode). Dzięki tej usłudze istnieje możliwość usunięcia przypisanego konta iCloud z telefonu.

Instrukcja postępowania po zamówieniu i opłaceniu usługi:

1) Klient wchodzi w ustawienia/icloud i spisuje na kartce appleID
2) Klient wyłącza internet w telefonie (3G,Wifi) oraz w komputerze (Ethernet, Wifi)
3) Podłącza telefon z iTunes, i wykonuje Backup zawartości (można wcześniej usunąć zdjęcia i wideo aby oszczędzić miejsce)
4) Backup musi być zabezpieczony hasłem “1234” <- to ważne
5) Klient wrzuca ten backup 400-550mb na serwer (polecamy "mega.co”)
6) Po otrzymaniu AppleID, linku do pliku oraz numeru imei po ~24-72h, telefon jest odblokowany

7) Klient w trybie DFU wykonuje restore do najnowszego oprogramowania
Lokalizacja backupu: C:\Users\NAZWAUZYTKOWNIKAWINDOWS\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\9e286ed0954bc92eb06e0a2a34512502ac56c99a gdzie 9e286ed0954bc92eb06e0a2a34512502ac56c99a to nazwa przykładowego katalogu z ostatnim backupem.
W przypadku konkretnego telefonu nazwa będzie inna. Najlepiej przed zrobieniem backupu proszę skasować stare backupy z KAT. C:\Users\NAZWAUZYTKOWNIKAWINDOWS\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup


www.gsm-support.net